Wojciech Woźniczka

Wojciech Woźniczka

Praktyk Biznesu Ekspert ds. Szkoleń, Menedżer ds. sprzedaży.

Zwycięzca w prestiżowym konkursie Polish National Sales Awards w kategorii najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2013 roku.

W jego szkoleniach wzięło już udział ponad 5000 uczestników. Prowadzi szkolenia z kompetencji biznesowych i osobistych. Umiejętności Trenerskie doskonalił między innymi w Europejskim Instytucie Psychologii Biznesu, Instytucie Rozwoju Biznesu i innych. Jest Certyfikowanym Międzynarodowym Coachem ICC.

Pracując w Banku budował strategie sprzedaży w podległych Oddziałach Podczas pracy, jako Menedżer ds. sprzedaży koordynował pracę zespołów sprzedażowych Prowadził szkolenia sprzedażowe i negocjacyjne dla największych instytucji Finansowych w kraju.

Prowadzone przez niego szkolenia są bardzo dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Udziela wskazówek, których nie
znajdziesz w książkach.

Grzegorz Sikorski

Grzegorz Sikorski

Ekspert w zakresie standaryzacji sprzedaży i zarządzania sprzedażą, ekspert ds. jakości obsługi klienta

Przez wiele lata kierował zespołami sprzedażowymi i Oddziałami w Bankach DepozytowoP Kredytowym, Pekao SA, PKO BP.

W Alior Banku współtworzył i rozwijał Zespół Szkoleń, odpowiadał za programy szkoleniowe i pracę Zespołu Trenerów (Alior Bank zajął I miejsce w rankingu Sirm „NAJEFEKTYWNIESZY SYSTEM EWALUACJI SZKOLEŃ przyznane przez Stowarzyszenie PSTD (Polish Society for Training & Development 2013).

W 2008 roku współtworzył standardy jakości obsługi klienta co zaowocowało między innymi trzykrotnym zwycięstwem Alior Banku w rankingu „Forbsa” i „Newsweeka”

Pracuje jako konsultant – szef projektów mających na celu podniesie sprzedaży dla największych Sirm w swoich branżach w Polsce Jest autorem książki „Sabotaż w dziale Obsługi” i licznych artykułów. Jest praktykiem sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Umiejętności Trenerskie doskonalił między innymi w Szkole Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, Europejskim Instytucie Rozwoju Biznesu, Instytucie Rozwoju Biznesu i innych. Jest certyfikowanym Coachem ICC.

Jacek Rozenek

Jacek Rozenek

Coach najwyższej kadry menedżerskiej takich firm jak Deutsche Bank, BPH, Narodowy Bank Polski, Pekao S.A., Ernst & Young...

Niesamowita postać na polskim rynku szkoleniowym, określany mianem trenera nowej generacji. Osobisty trener i coach najtęższych głów biznesu. Specjalista z dziedziny przywództwa, rozwoju osobistego i prezentacji. Instruktor II st. Wschodnich Sztuk Walki.

Prowadzi szkolenia i coaching z zakresu przywództwa, technik komunikacyjnych, rozwoju osobistego i zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych.

PricewaterhouseCoopers, Panasonic, AXA… Wykładał w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Stworzył program szkolenia i coachingu dla kadry menedżerskiej wielu firm. W swojej karierze przeszedł wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego. Specjalizuje się w projektowaniu procesów biznesowych podnoszących efektywność organizacji. Reżyser dubbingu, współpracował z 20Th’ Century Fox w Los Angeles i Lucas Film w San Francisco, aktor teatralny – T. Współczesny i T. Prezentacje, telewizyjny – „Samo Życie”, „Złotopolscy”, „Klan”, „Na dobre i na złe”, „Pensjonat pod Różą”… i filmowy „Rozdroże café”, „Chopin pragnienie miłości”, „Popiełuszko”, „Generał Nil”.

Joanna Łuczak

Joanna Łuczak

Doktor nauk prawnych.

Praktyk, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej i prawa pracy, nauczyciel akademicki.

Ma bogate doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów prywatnych i publicznych z zakresu opracowywania i wdrażania standardów ochrony danych osobowych w organizacji oraz współpracy z NGO i jednostkami administracji publicznej w przedmiocie dostępu do informacji publicznej..

mgr Konrad Schroder

mgr Konrad Schroder

konsultant HR, psycholog społeczny, coach, moderator i facylitator

jest z wykształcenia psychologiem i doradcą zawodowym. Szkołę trenerów ukończył w Laboratorium Edukacji i Psychoterapii. Działalność szkoleniową prowadzi od 2005 roku realizując programy szkoleniowe z zakresu rozwijania kompetencji psychospołecznych. Pracuje w oparciu o metody aktywnej edukacji na rzecz rozwoju kompetencji osobistych klientów. Konrad specjalizuje się jest przede wszystkim w szkoleniach podnoszących efektywność komunikacyjną i relacyjną w takich obszarach jak: budowanie trwałych relacji z klientem, autoprezentacja, zarządzanie zespołem zadaniowym, rozwiązywanie konfliktów, wystąpienia publiczne oraz team bulding. W gronie jego Klientów znaleźć możemy: Specjalną Łódzką Strefę Ekonomiczną, UNIQA, ASSECO Polska, Narodowe Centrum Kultury, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Urząd Marszałkowski w Łodzi, PKO BP, KGHM PM.

Robert Milczarek

Robert Milczarek

Ekspert z zakresu tworzenia systemów sprzedażowych B2B i B2C

Facylitator w obszarze biznesu, obecny przy zmianach strukturalnych w spółkach budowlanych (towarzystwa Budownictwa Społecznego, spółki w branży energetyczne oraz spożywczej).

Ekspert z zakresu tworzenia systemów sprzedażowych B2B i B2C, m.in.: w Cardif Services BNP Paribas Group, Alsen.pl, Amplifon Poland, Puma Polska. Zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi Klienta współpracując z jednym z największych dystrybutorów sprzętu elektronicznego w Europie Środkowo – Wschodniej (Alsen.pl należący do grupy AB SA).
Business coach pracujący w oparciu o metodologię ICC oraz ICF, specjalizujący się w obszarze pracy nad rozwojem umiejętności i zmiany postaw kadry kierowniczej wyższego szczebla (BZWBK SA, Nordea Bank Polska, CSV Polska).
Wykładowca na studiach podyplomowych z obszaru coachingu i mentoringu managerskiego (Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej). Współtwórca programu szkolenia „Radzenie sobie z psychomanipulacjami w negocjacjach” adresowanego do pracowników działów sprzedaży i zakupów.
W ramach działań konsultingowych zajmuje się wsparciem największych projektów sprzedażowych i negocjacyjnych (np. Konica Minolta, Bank BPH, Dachser, Bayer).
w11 lat doświadczenia trenerskiego – w tym ponad 1100 zrealizowanych dni szkoleniowych oraz ponad 500 godzin coachingów indywidualnych skierowanych do prezesów, członków zarządów oraz kadry managerskiej.

Jarosław Grabarczyk

Jarosław Grabarczyk

Trener, Coach, Konsultant

JTrener i Coach, certyfikowany trener Systemu Badania i Rozwijania Inteligencji Emocjonalnej FPL EQ® oraz trener Systemu Sprzedaży IMPACT Selling®, Międzynarodowy Coach ICC.

Specjalizuje się przede wszystkim w doskonaleniu umiejętności osobistych, menedżerskich i handlowych. Szczególną uwagę poświęca rozwijaniu Inteligencji Emocjonalnej EQ menedżerów wyższego i średniego szczebla, zwłaszcza w kontekście efektywnego motywowania i kierowania zespołami. Zajmuje się również budowaniem potencjału sił sprzedaży, koncentrując się w tym zakresie na wypracowywaniu umiejętności pozwalających handlowcom prowadzić skuteczną sprzedaż doradczą i sprostać trudnym wyzwaniom w relacjach z klientami.

Jest szkoleniowcem szczególnie cenionym za wyniki, jakie wypracowuje z osobami dopiero wkraczającymi na ścieżkę kariery zawodowej oraz z zespołami nastawionymi na szybką i trwałą poprawę efektywności działania. Jako trener, coach i praktyk biznesu korzysta ze swojego bogatego doświadczenia w zarządzaniu kompetencjami czy też prowadzeniu sprzedaży, prezentując przy tym kreatywne podejście do wytyczania indywidualnych strategii rozwoju.

Karolina Olszyńska

Karolina Olszyńska

Trener Biznesu, Moderator Design Thinking, Konsultant w obszarze sprzedaży.

Certyfikowana Moderatorka Design Thinking, metody która pozwala na tworzenie produktów i usług w oparciu o głębokie potrzeby użytkownika.

JDzięki pracy projektowej i interdyscyplinarnym zespołom powstają kreatywne i innowacyjne rozwiązania. Współautorka i współrealizatorka innowacyjnego programu szkoleniowo-konsultingowego skierowanego do biznesu, który wspiera budowanie strategii w oparciu o Model Biznesowy oraz metodologii Design Thinking.

Witold Salski

Witold Salski

Trener, Konsultant

Trener z prawie 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w kompetencjach menedżerskich i sprzedażowych.

Tworzy programy rozwojowe i szkoleniowe i odpowiada przed klientami za ich merytoryczną realizację. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Na przestrzeni wielu lat pełnił funkcje zarządcze w organizacjach o zróżnicowanych profilach: zarządzał zespołem sprzedażowym, zespołem rozproszonym, odpowiadał za wdrożenie i przestrzeganie standardów obsługi klienta i kultury zarządzania, koordynował regionalnymi trenerami, odpowiadał za wsparcie sprzedaży detalicznej na podległym regionie. Ukończył szkołę trenerów zgodną z wymogami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Certyfikowany coach.

Katarzyna Braś

Katarzyna Braś

Trener biznesu

Specjalizuje się w Rozwoju umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych, komunikacyjnych i kompetencji menedżerskich. W karierze menedżerskiej pracowała z Klientami, budowała zespoły rekrutując pracowników, wyposażając ich we wszystkie niezbędne narzędzia z zakresu argumentacji, negocjacji, obsługi klienta, budowy relacji, marketingu.

Bogate doświadczenie handlowe i profesjonalne przygotowanie trenerskie pozwalają jej w ciekawy sposób przeprowadzać warsztaty dla klientów. Warsztaty, które prowadzi są esencją praktycznej wiedzy oraz umiejętności przekazywanych w interesujący dla uczestnika sposób.
Szkoliła handlowców, pracowników biur obsługi klienta, urzędników oraz menedżerów jak efektywnie zarządzać sobą i czasem.

Honorata Lemiesz-Przywara

Honorata Lemiesz-Przywara

Training & Business Development Manager

Specjalizuje się w projektach dotyczących tworzenia, rozwoju i podnoszenia efektywności pracy działów sprzedaży

Olga Rzycka

Olga Rzycka

Executive coach, trener, autorka książek

Specjalizuje się w realizowaniu projektów skierowanych do Zarządów i Top Menedżerów, prowadzeniu projektów coachingowych dla menedżerów średniego, wyższego i najwyższego szczebla.

Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w pracy związanej z szeroko pojętym rozwojem poszczególnych ludzi, grup oraz zespołów funkcjonujących w firmach. Jej zainteresowania zawodowe krążą wokół wykorzystywania psychologii w różnego typu organizacjach. Od 7 lat zarządza firmą świadczącą usługi coachingowo-szkoleniowo-diagnostyczne. Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując m.in. w firmach finansowych oraz farmaceutycznych. Zrealizowała ponad 2700h godzin coachingu indywidualnego skierowanego do kadry zarządzającej.

Od długiego już czasu zgłębia tajniki szeroko rozumianego rozwoju osobistego i jego związku z osiąganiem celów biznesowych. Tworzy autorskie projekty rozwoju kadry menedżerskiej. Wartością dla niej w tym co robi jest ROZWÓJ, ZMIANA, doskonalenie, towarzyszenie ludziom. W pracy z ludźmi skupia się na efektywności i osiąganiu wyznaczonych celów w połączeniu z potrzebami, wartościami i dbałością o relacje międzyludzkie.

Wiktor Miałkowski

Wiktor Miałkowski

Trener sprzedaży, trade marketingu i marketingu.

Przez ponad 20 lat swojej pracy zawodowej z sukcesem rozwijał swoje doświadczenia od pozycji przedstawiciela handlowego, przez dyrektora regionalnego sprzedaży, szefa działu category management, dyrektora trade marketingu, aż do dyrektora marketingu w największych firmach międzynarodowych i polskich, takich jak Mars, Pepsi, Mediq czy Ruch..

Jarosław Lendzion

Jarosław Lendzion

Kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, adiunkt


Anna Stankiewicz-Mróz

Anna Stankiewicz-Mróz

Prodziekan ds. Edukacji Wydziału Zarządzania i Inzynierii Produkcji, p.o. Kierownik Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji


Grzegorz Szymański

Grzegorz Szymański

adiunkt na Wydziale Organizacji i Zarządzania PŁ


Marek Matejun

Marek Matejun

Prodziekan ds. nauki i współpracy międzynarodowej na Wydziale Zarządzania i Inzynierii Produkcji PŁ