Wojciech Woźniczka

Wojciech Woźniczka

Praktyk Biznesu Ekspert ds. Szkoleń, Menedżer ds. sprzedaży.

Zwycięzca w prestiżowym konkursie Polish National Sales Awards w kategorii najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2013 roku.

W jego szkoleniach wzięło już udział ponad 5000 uczestników. Prowadzi szkolenia z kompetencji biznesowych i osobistych. Umiejętności Trenerskie doskonalił między innymi w Europejskim Instytucie Psychologii Biznesu, Instytucie Rozwoju Biznesu i innych. Jest Certyfikowanym Międzynarodowym Coachem ICC.

Pracując w Banku budował strategie sprzedaży w podległych Oddziałach Podczas pracy, jako Menedżer ds. sprzedaży koordynował pracę zespołów sprzedażowych Prowadził szkolenia sprzedażowe i negocjacyjne dla największych instytucji Finansowych w kraju.

Prowadzone przez niego szkolenia są bardzo dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Udziela wskazówek, których nie
znajdziesz w książkach.

Grzegorz Sikorski

Grzegorz Sikorski

Ekspert w zakresie standaryzacji sprzedaży i zarządzania sprzedażą, ekspert ds. jakości obsługi klienta

Przez wiele lata kierował zespołami sprzedażowymi i Oddziałami w Bankach DepozytowoP Kredytowym, Pekao SA, PKO BP.

W Alior Banku współtworzył i rozwijał Zespół Szkoleń, odpowiadał za programy szkoleniowe i pracę Zespołu Trenerów (Alior Bank zajął I miejsce w rankingu Sirm „NAJEFEKTYWNIESZY SYSTEM EWALUACJI SZKOLEŃ przyznane przez Stowarzyszenie PSTD (Polish Society for Training & Development 2013).

W 2008 roku współtworzył standardy jakości obsługi klienta co zaowocowało między innymi trzykrotnym zwycięstwem Alior Banku w rankingu „Forbsa” i „Newsweeka”

Pracuje jako konsultant – szef projektów mających na celu podniesie sprzedaży dla największych Sirm w swoich branżach w Polsce Jest autorem książki „Sabotaż w dziale Obsługi” i licznych artykułów. Jest praktykiem sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Umiejętności Trenerskie doskonalił między innymi w Szkole Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, Europejskim Instytucie Rozwoju Biznesu, Instytucie Rozwoju Biznesu i innych. Jest certyfikowanym Coachem ICC.

Jacek Rozenek

Jacek Rozenek

Coach najwyższej kadry menedżerskiej takich firm jak Deutsche Bank, BPH, Narodowy Bank Polski, Pekao S.A., Ernst & Young...

Niesamowita postać na polskim rynku szkoleniowym, określany mianem trenera nowej generacji. Osobisty trener i coach najtęższych głów biznesu. Specjalista z dziedziny przywództwa, rozwoju osobistego i prezentacji. Instruktor II st. Wschodnich Sztuk Walki.

Prowadzi szkolenia i coaching z zakresu przywództwa, technik komunikacyjnych, rozwoju osobistego i zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych.

PricewaterhouseCoopers, Panasonic, AXA… Wykładał w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Stworzył program szkolenia i coachingu dla kadry menedżerskiej wielu firm. W swojej karierze przeszedł wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego. Specjalizuje się w projektowaniu procesów biznesowych podnoszących efektywność organizacji. Reżyser dubbingu, współpracował z 20Th’ Century Fox w Los Angeles i Lucas Film w San Francisco, aktor teatralny – T. Współczesny i T. Prezentacje, telewizyjny – „Samo Życie”, „Złotopolscy”, „Klan”, „Na dobre i na złe”, „Pensjonat pod Różą”… i filmowy „Rozdroże café”, „Chopin pragnienie miłości”, „Popiełuszko”, „Generał Nil”.

Joanna Łuczak

Joanna Łuczak

Doktor nauk prawnych.

Praktyk, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej i prawa pracy, nauczyciel akademicki.

Ma bogate doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów prywatnych i publicznych z zakresu opracowywania i wdrażania standardów ochrony danych osobowych w organizacji oraz współpracy z NGO i jednostkami administracji publicznej w przedmiocie dostępu do informacji publicznej..

dr hab. Marcin Krokowski

dr hab. Marcin Krokowski

Coach, Master Trener Systemu Sprzedaży IMPACT Selling®, Wiceprezes Zarządu FPL.

Jeden z najbardziej cenionych w Polsce coachów kadry zarządzającej, specjalizujący się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich i handlowych.

Doświadczony menedżer i badacz kompetencji, Trener in the Art of NLP. Wspiera organizacje w budowaniu i wdrażaniu strategicznych projektów rozwojowych. Koncentruje się przede wszystkim na kształtowaniu postaw oraz doskonaleniu kluczowych umiejętności związanych z zarządzaniem organizacjami i siłami sprzedaży.
Współtworzy autorskie narzędzia diagnostyczne i nowatorskie systemy skutecznego rozwijania potencjału pracowników. Jest współtwórcą unikatowych metodyk: inteligencji emocjonalnej FPL EQ®, wartości zawodowych FPL PV® i stylów myślenia FPL CS®. Współautor vademecum Zarządzanie emocjami oraz kompendium HRmenu. Wspierał proces rozwojowy m.in. w firmach: Hewlett-Packard, Atlas, Bader, Coty, Cersanit, HP, Johnson & Johnson, Mars Polska, Microsoft, PKN Orlen, Praktiker, Motorola, Sephora, Toyota, Vision Express, Zara.

Robert Milczarek

Robert Milczarek

Ekspert z zakresu tworzenia systemów sprzedażowych B2B i B2C

Facylitator w obszarze biznesu, obecny przy zmianach strukturalnych w spółkach budowlanych (towarzystwa Budownictwa Społecznego, spółki w branży energetyczne oraz spożywczej).

Ekspert z zakresu tworzenia systemów sprzedażowych B2B i B2C, m.in.: w Cardif Services BNP Paribas Group, Alsen.pl, Amplifon Poland, Puma Polska. Zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi Klienta współpracując z jednym z największych dystrybutorów sprzętu elektronicznego w Europie Środkowo – Wschodniej (Alsen.pl należący do grupy AB SA).
Business coach pracujący w oparciu o metodologię ICC oraz ICF, specjalizujący się w obszarze pracy nad rozwojem umiejętności i zmiany postaw kadry kierowniczej wyższego szczebla (BZWBK SA, Nordea Bank Polska, CSV Polska).
Wykładowca na studiach podyplomowych z obszaru coachingu i mentoringu managerskiego (Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej). Współtwórca programu szkolenia „Radzenie sobie z psychomanipulacjami w negocjacjach” adresowanego do pracowników działów sprzedaży i zakupów.
W ramach działań konsultingowych zajmuje się wsparciem największych projektów sprzedażowych i negocjacyjnych (np. Konica Minolta, Bank BPH, Dachser, Bayer).
w11 lat doświadczenia trenerskiego – w tym ponad 1100 zrealizowanych dni szkoleniowych oraz ponad 500 godzin coachingów indywidualnych skierowanych do prezesów, członków zarządów oraz kadry managerskiej.

Tomasz Łysakowski

Tomasz Łysakowski

Trener biznesu specjalizujący się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży

Jest trenerem biznesu, specjalizującym się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania personelem, motywowania pracowników i kontaktów z mediami.

Na co dzień pracuje przede wszystkim z firmami prywatnymi. Z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta szkolił m.in. przedstawicieli handlowych (m.in. w MAKRO Cash and Carry i Kolporter S.A.) oraz konsultantów nieruchomości na rynku pierwotnym i wtórnym (szkolenia dla DOMBUD S.A., Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości, Nowak Estate i Mota-Engil Real Estate Management). W obszarze komunikacji i zarządzania czasem trenował kontrolerów Najwyższej Izby Kontroli. Na polu wystąpień publicznych, prezentacji i pracy z kamerą szkolił pracowników Mazda Motor Logistics Europe, członka zarządu Euromark S.A. oraz inżynierów i konsultantów pre-sales Siemens Industry Software i CNS Solutions.

Dodatkowo prowadzi również szkolenia z zarządzania zespołem i motywowania pracowników (projekty m.in. dla Izby Celnej we Wrocławiu i mazowieckich oddziałów ZUS), organizacji i moderacji spotkań (treningi m.in. dla TRW Polska, Suedzucker Polska i KWS Lochow) oraz warsztaty z metodologii prowadzenia szkoleń (NB Polska – grupa Velux). Jako doradca ds. wizerunku i komunikacji zajmuje się m.in. opieką medialną oraz coachingiem komunikacyjnym sprzedawców, managerów, polityków i osób publicznych.
.

Igor Bielobradek

Igor Bielobradek

Jest specjalistą pomagającym firmom B2B w zakresie content marketingu, generowania leadów, automatyzacji marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji w Internecie.

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w tym obszarze, które zdobył pracując firmach B2B (głównie z branży doradczej), obecnie jest szefem zespołu Digital Marketing w Deloitte Polska.Jest również autorem bloga http://b2b-marketing.pl, a także prowadzi prelekcje i wystąpienia, związane z tematyką marketingu w branży B2B.

Jarosław Grabarczyk

Jarosław Grabarczyk

Trener, Coach, Konsultant

JTrener i Coach, certyfikowany trener Systemu Badania i Rozwijania Inteligencji Emocjonalnej FPL EQ® oraz trener Systemu Sprzedaży IMPACT Selling®, Międzynarodowy Coach ICC.

Specjalizuje się przede wszystkim w doskonaleniu umiejętności osobistych, menedżerskich i handlowych. Szczególną uwagę poświęca rozwijaniu Inteligencji Emocjonalnej EQ menedżerów wyższego i średniego szczebla, zwłaszcza w kontekście efektywnego motywowania i kierowania zespołami. Zajmuje się również budowaniem potencjału sił sprzedaży, koncentrując się w tym zakresie na wypracowywaniu umiejętności pozwalających handlowcom prowadzić skuteczną sprzedaż doradczą i sprostać trudnym wyzwaniom w relacjach z klientami.

Jest szkoleniowcem szczególnie cenionym za wyniki, jakie wypracowuje z osobami dopiero wkraczającymi na ścieżkę kariery zawodowej oraz z zespołami nastawionymi na szybką i trwałą poprawę efektywności działania. Jako trener, coach i praktyk biznesu korzysta ze swojego bogatego doświadczenia w zarządzaniu kompetencjami czy też prowadzeniu sprzedaży, prezentując przy tym kreatywne podejście do wytyczania indywidualnych strategii rozwoju.

Marcin Kostka

Marcin Kostka

Trener, Coach, Konsultant

Specjalizuje się w tworzeniu skutecznych rozwiązań i narzędzi służących wzmacnianiu osobistej efektywności menedżerów i budowaniu zaangażowania pracowników. Dysponuje cennym doświadczeniem w zakresie doradztwa procesowego oraz wspierania sprzedaży – realizował m.in. długofalowe projekty mające na celu QoS i rozwój handlowców.

Jest cenionym praktykiem zarządzania – swoje bogate doświadczenie zdobywał pełniąc liczne funkcje menedżerskie i pilotując realizuję złożonych projektów w branżach takich jak telekomunikacja, nowe technologie oraz e-marketing. Był odpowiedzialny m.in. za rekrutację, budowanie zespołów zadaniowych i projektowych, systemy dystrybucji wiedzy, implementację programów rozwojowych i motywacyjnych czy zarządzanie zmianą. W swoich działaniach wykorzystuje także umiejętności, które zdobył pracując jako trener.

Absolwent studiów MBA, Francuskiego Instytut Zarządzania (IFG) oraz Wydziału Telekomunikacji Politechniki Warszawskiej.

Jakub Kosiak

Jakub Kosiak

Trener, Coach, Konsultant

Trener, Coach i Konsultant w FPL. Praktyk biznesu, ekspert w zakresie skutecznego motywowania i zwiększania efektywności. Specjalizuje się w rozwijaniu pionów sprzedaży poprzez wzmacnianie kompetencji handlowych i menedżerskich, łącząc ponad 15-letnie doświadczenie biznesowe z umiejętnościami trenerskimi. Szczególną uwagę poświęca wyzwaniom w zakresie zarządzania zespołem, technik sprzedaży, komunikacji interpersonalnej i perswazji oraz radzenia sobie z trudnymi Klientami.

Przez wiele lat pracował na stanowiskach menedżerskich. Zajmował się budowaniem i rozwijaniem sieci sprzedaży, wdrażaniem strategii firm, doskonaleniem kadr menedżerskich, rekrutacją i doborem pracowników. Ukończył podyplomowe studia ekonomiczne, zdobył certyfikaty: NLP Training Design Specialist oraz Certified Trainer in the Art of Neuro-Linguistic Programming.

Katarzyna Braś

Katarzyna Braś

Trener biznesu

Specjalizuje się w Rozwoju umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych, komunikacyjnych i kompetencji menedżerskich. W karierze menedżerskiej pracowała z Klientami, budowała zespoły rekrutując pracowników, wyposażając ich we wszystkie niezbędne narzędzia z zakresu argumentacji, negocjacji, obsługi klienta, budowy relacji, marketingu.

Bogate doświadczenie handlowe i profesjonalne przygotowanie trenerskie pozwalają jej w ciekawy sposób przeprowadzać warsztaty dla klientów. Warsztaty, które prowadzi są esencją praktycznej wiedzy oraz umiejętności przekazywanych w interesujący dla uczestnika sposób.
Szkoliła handlowców, pracowników biur obsługi klienta, urzędników oraz menedżerów jak efektywnie zarządzać sobą i czasem.

Honorata Lemiesz-Przywara

Honorata Lemiesz-Przywara

Training & Business Development Manager

Specjalizuje się w projektach dotyczących tworzenia, rozwoju i podnoszenia efektywności pracy działów sprzedaży

Olga Rzycka

Olga Rzycka

Executive coach, trener, autorka książek

Specjalizuje się w realizowaniu projektów skierowanych do Zarządów i Top Menedżerów, prowadzeniu projektów coachingowych dla menedżerów średniego, wyższego i najwyższego szczebla.

Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w pracy związanej z szeroko pojętym rozwojem poszczególnych ludzi, grup oraz zespołów funkcjonujących w firmach. Jej zainteresowania zawodowe krążą wokół wykorzystywania psychologii w różnego typu organizacjach. Od 7 lat zarządza firmą świadczącą usługi coachingowo-szkoleniowo-diagnostyczne. Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując m.in. w firmach finansowych oraz farmaceutycznych. Zrealizowała ponad 2700h godzin coachingu indywidualnego skierowanego do kadry zarządzającej.

Od długiego już czasu zgłębia tajniki szeroko rozumianego rozwoju osobistego i jego związku z osiąganiem celów biznesowych. Tworzy autorskie projekty rozwoju kadry menedżerskiej. Wartością dla niej w tym co robi jest ROZWÓJ, ZMIANA, doskonalenie, towarzyszenie ludziom. W pracy z ludźmi skupia się na efektywności i osiąganiu wyznaczonych celów w połączeniu z potrzebami, wartościami i dbałością o relacje międzyludzkie.

Wiktor Miałkowski

Wiktor Miałkowski

Trener sprzedaży, trade marketingu i marketingu.

Przez ponad 20 lat swojej pracy zawodowej z sukcesem rozwijał swoje doświadczenia od pozycji przedstawiciela handlowego, przez dyrektora regionalnego sprzedaży, szefa działu category management, dyrektora trade marketingu, aż do dyrektora marketingu w największych firmach międzynarodowych i polskich, takich jak Mars, Pepsi, Mediq czy Ruch..

Jarosław Lendzion

Jarosław Lendzion

Kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, adiunkt


Anna Stankiewicz-Mróz

Anna Stankiewicz-Mróz

Prodziekan Wydziału Organizacji i Zarządzania, p.o. Kierownik Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji


Grzegorz Szymański

Grzegorz Szymański

adiunkt na Wydziale Organizacji i Zarządzania PŁ


Marek Matejun

Marek Matejun

adiunkt na Wydziale Organizacji i Zarządzania PŁ